BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler


Harga Borong BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Harga Borong BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

BERAT : 200 GRAM


Kulit yang sebelum ni tak sekata dan tak berapa nak cerah sekarang dah gebuuu.. Tangan tu penting bagi perempuan tau.. Tangan yang  cantik semestinya menjadi idaman setiap wanita.. Jangan jadi cam Iklan Terlajak Larisss Hokey... "Muka Putih...Tangan Itam..." Mesti tak nak kan... Kalau tak nak Meh Sini laju2 dapatkan BVR Gold Scrub/ BVR Bubble Licious Harga Murah Giler Kalau u olls nak tahu...  Banyak faktor penyebab tangan lebih gelap dari muka, salah satu sebabnya ialah  muka lebih mendapat penjagaan dari kulit tangan.. Muka sentiasa kene belai  dgn pelbagai krim, sebaliknya, tangan ni, sebulan sekali pun  belum tentu dpt rasa sentalan scrub buang daki kan..

Harga Borong BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Manfaat BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler
Mencerah, melicin dan menegangkan kulit Menanggalkan sel2 kulit mati juga memudarkan parut Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA Melembab, menghalus serta menyegarkan kulit Menanggalkan daki lama dan degil serta kulit kasar / kusam Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal, panau dan kurap Mengatasi bau badan / peluh

Harga Borong BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Cara Guna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler
Skrub pada bahagian badan bermasalah terutama pelipat dan celahan yang gelap serta berdaki degil seperti ketiak, siku, lutut dan peha serta kawasan yang banyak terdedah pada sunburn seperti tangan dan kaki. Amalkan 3x seminggu untuk hasil yang memuaskan. Kesan seawal 3-5x penggunaan. Kulit lebih halus, cerah sekata dan lembut seperti bayi!

Harga Borong BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler


Harga BVR Bubble Licious Gold Scrub Harga Murah Giler

1 UNIT
RM 75.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                      



UNIT
RM 140.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                          



UNIT
RM 195.00
                         (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                     



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Harga Runcit-Free Pos
**************************







Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Zaudin Saad | Zaudin Template
Copyright © 2015-Sampai Kiamat Hub Kecantikan dan Kesihatan Murah Giler - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Zaudin Template
Proudly powered by Blogger