KRIM PENEGANG FIRMAX-3 MURAH GILER YANG BERKESAN SERTA MERTA

KRIM PENEGANG FIRMAX-3 MURAH GILER YANG BERKESAN SERTA MERTA


Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler


FIRMAX3 HARGA MURAH GILER sebagai penstabil hormon yang sempurna ,krim firmax3 harga murah giler ialah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik .BINTANG BARU DUNIA KECANTIKAN DAN BIO-PERUBATAN yang lebih efektif dan berkesan.kandungan istImewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna .juga sebagai pencegah phytohormone, mengimbangi metabolism, antioksida dan merehatkan otot.

Produk terbaru dan trend  terbaru untuk mengebukan dan mengembalikan kejelitaan wanita. Kalau dah cantik cuma nak lebih menarik dan menawan sesiapa melihat. Tak perlu tukar produk kecantikan sedia ada, cuma sapu sikit di nadi tangan , akan lihat perubahan wajah serta merta.


Borong Firmax-3 Harga Murah Giler



FIRMAX3 HARGA MURAH GILER  TEKNOLOGI NANO
Menyerap dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja. Bertindak sebagai anti penuaan, menggebu, mencerah, serta menaikkan seri wajah.

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

KELEBIHAN KRIM FIRMAX3 HARGA MURAH GILER

FIRMAX3 HARGA MURAH GILER UNTUK WANITA:-

  • Mengimbangi hormon badan
  • Menegang dan menaikan payu dara
  • Mencerah dan mengebukan wajah
  • Menaikkan seri wajah
  • Menghilangkan jeragat
  • Mengurangkan dagu dua
  • Mengurangkan bawah lengan yang kendur
  • Menegangkan perut dan membentuk pingang
  • Menghilangkan simptom monopouse
  • Mengurangkan sakit sengugut
  • Mengurangkan kedut wajah
  • Mengurangkan stres dan sakit kepala
  • Mengawal hormon thyroxin
  • Membentuk pungung dan peha yang cantik
  • Menghilangkan sakit gigi
  • Mengetatkan faraj
  • Membantu masaalah resdung
  • Meningkatkan selera seks

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

FIRMAX3 HARGA MURAH GILER UNTUK LELAKI:-

  • Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat.
  • Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu.
  • Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis
  • Meningkat nafsu seks.
  • Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan
  • RINGKASNYA FIRMAX3 HARGA MURAH GILER, yang TERBAIK semua dalam satu.PELBAGAI KEGUNAAN hanya SAPU DI NADI TANGAN sahaja,tidak perlu meningalkan alat kecantikan yang sedia ada, menjadikan anda cantik diluar dan didlm serta memukau sesiapa yg melihat .

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

Kesan segera Firmax3 Harga Murah Giler:

1.   Berlaku penegangan kulit pada seluruh badan.
2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.
3.   Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.
4.   Mengurangkan saiz pori pori dan garis halus.
5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
6.   Menghilangkan kesakitan
7.   Mengurangkan sakit kepala.
8.   Menegangkan Payudara.
9.   Mengurangkan eyebag.
10. Badan lebih bertenaga
11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
12. Mengurangkan senggugut

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

Kesan 1-3 Hari penggunaan Firmax3 Harga Murah Giler:

1. Pada orang yang tinggi kandungan kolesterol, Kulit dan najis jadi berminyak akibat pembuangan kolesterol melalui kulit dan najis masa permulaan guna.
2. Pakaian terasa lebih longgar.
3. Payudara kembali berisi dan makin tegang
4. Kulit makin gebu dan tegang
5. Kedutan pada kulit menghilang

Penggunaan berterusan selama 3 bulan akan kekal kesannya kerana hormon badan telah sedia aktif.


Cara penggunaan krim FIRMAX-3 HARGA MURAH GILER

Sapu dengan urutan lembut pada leher, bawah lengan (keatas), payudara (atas), Belakang pinggang, pergelangan tangan (keatas), abdomen (lawan arah jam), belakang paha (keatas).


Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Abdomen->Sapukan FIRMAX-3 pada abdomen untuk menghilangkan ketidak selesaan haid dan menegangkan perut.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Leher->Untuk kesan leher dan muka yang lebih licin dan tegang, sapukan FIRMAX-3 arah ke atas
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Bawah-> LenganUntuk lengan yang lebih tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bawah lengan.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Belakang
Sapukan FIRMAX-3 pada bahagian bawah belakang untuk menghilangkan sakit belakang dan menaikkan punggung.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Belakang Paha Untuk peha yang lebih tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada belakang paha.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Payudara Untuk lebih kenyal dan tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bahagian atas payudara.


TESTIMONI PENGGUNA FIRMAX-3 HARGA MURAH GILER

Pn Kesuma
Keseluruhan kulit saya lebih anjal dan cerah walaupun baru beberapa hari menggunakan FIRMAX-3. Penggunaan sungguh menjimatkan kerana hanya sedikit diperlukan, kesannya ketara dan tahan dari pagi hingga ke malam.

En. Mansur
Masalah berdengkur dan susah bernafas saya ketara berkurangan setelah saya mengurut sinus saya menggunakan FIRMAX-3.

Cik Sue
Sebagai mak andam, FIRMAX-3 banyak membantu saya menaikkan seri pengantin, menegangkan kuliot muka dan buah dada serta menggebukan kulit.

Cik Norhana
Ramai yang menegur perubahan mendadak pada seri wajah dan penampuilan saya sejak saya menggunakan FIRMAX-3.

Pn. Roslina
Saya dan suami kembali aktif bersama sejak menggunakan FIRMAX-3. Terima kasih kerana mengembalikan kesejahteraan rumah tangga kami.

Puan Siti Fadzilah, Kulim Kedah
Setelah menggunakan krim FIRMAX-3 ni kesan paling ketara pada kulit muka saya di mana (eyebag) kedut kedut halus yang dekat mata dah tiada. Rasa ceria jer saban hari bila menggunakan nya. Terima kasih FIRMAX-3

En. Mohd, Kuala Lumpur - 010 5046144
Saya ada masalah resdung yg agak teruk, sudah berbagai produk saya dah mencuba, Setelah diperkenalkan krim Firmax oleh sahabat saya, terus saya mencubanya. Hasil nya resdung saya berkurangan, masalah sesak nafas berkurangan malahan kulit saya menjadi cantik terutama sekali di muka kesan lebam bawah mata beransur hilang. Rasa ceria dan bersemangat di waktu pagi dan selera seks meningkat. Alhamdullilah dan terima kasih FIRMAX-3.

Juslina, Lahad Datu Sabah
Sebelum guna krim FIRMAX-3 saya ada double chin, kulit kering dan tak anjal. Selepas menggunakan krim tu beberapa hari terdapat perubahan pada masalah double chin dan kulit pun tidak kering lagi malahan kulit lebih anjal. Terdapat juga perubahan pada payu dara dan punggung saya iaitu ia makin mantap berbanding dulu dan selulit pun dah hilang. Terima kasih FIRMAX-3.

Puan Anna, Labuan, Sabah
Pada mulanya saya tak percaya dan yakin dengan krim ni. Atas dasar ingin mencuba saya beli  satu krim. Apabila mennggunakan selama 2 minggu ada perubahan ketara berlaku pada wajah dan lengan saya. Wajah berseri dan dagu berlapis dah tiada malahan kulit menjadi anjal dan tegang. Mereka yang melihat saya mengatakan saya memakai pemanis wajah tapi yg sebenar nya krim itu telah menaikkan seri muka saya. Terima kasih FIRMAX-3.

Puan Sarbanun, Brunei
Sebelum saya pakai krim FIRMAX-3, saya menghadapi masalah double chin  dan wajah kurang anjal. Sekarang ia berkurangan, saya yakin dan percaya diri sendiri utk penampilan


Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler


Harga Krim Firmax-3 Harga Murah Giler

1 UNIT

RM 160.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                      



UNIT

RM 310.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                          



UNIT

RM 450.00
                         (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                     



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Buat Pilihan




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Zaudin Saad | Zaudin Template
Copyright © 2015-Sampai Kiamat Hub Kecantikan dan Kesihatan Murah Giler - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Zaudin Template
Proudly powered by Blogger