Promosi Meizitang (MSV) 3 Botol RM100 Harga Murah Giler

Promosi Meizitang (MSV) 3 Botol RM100 Harga Murah Giler



Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler

Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Berikut adalah teori bagaimana Meizitang Botanical Slimming Gels berfungsi:


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Mengawal aktiviti enzim didalam perut dan usus supaya lemak berlebihan didalam makanan yang diambil tidak diserap kedalam badan. Kesan ini dilihat pada air besar yang berminyak, bererti seseorang boleh mengeluarkan lemak dengan jumlah yang sama seperti yang telah dimakan.

Meningkatkan kadar metabolisma dan nisbah asas metabolisma lemak seseorang, dimana secara tidak lansung meningkat pengunaan tenaga didalam badan. Lemak yang terdapat didalam badan akan tercerai menjadi haba, karbon dioksida dan air. Kapsul herba Meizitang Botanical Slimming Gels bukan sahaja mengurangkan lemak berlebihan, tetapi sebagai suplemen kepada beberapa jenis asid amino dan zat galian seperti besi, fosforus, kalsium, potassium dan zink. Pada masa yang sama, Meizitang Botanical Slimming Gels mengaktifkan sel-sel badan untuk membantu keseimbangan mikrosirkulasi tubuh serta meneutralkan elemen-eleman yang bersifat toksik didalam badan. Oleh itu Meizitang Botanical Slimming Gels memiliki fungsi pelangsingan yang unik, penghapus toksik dan fungsi pengawalan lemak.

Kandungan:
100% Herbal Ingredient
Selamat. Ada pengguna di USA yang mengambilnya >1tahun tanpa sebarang masalah.
Halal (Herba), disahkan halal, tidak mengadungi bahan dari binatang, cuma tumbuhan2 herba sahaja.
- Ekstrak ZiSu 25%
- Ekstrak oriental water plantain 13%
- Ekstrak cassia seed 10%
- Ekstrak Fuling 17%
- Medical Amylum 35%

Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Cara Penggunaan:
Satu kapsul untuk satu hari, sebelum atau selepas sarapan berserta 500mL air.

Meizitang Botanical Slimming Gels tidak sesuai bagi golongan:
1. Mempunyai penyakit jantung (koronari), darah tinggi dan penyakit cerebrovascular.
2. Ketagihan dadah, ubat atau alkohol.
3. Mempunyai masalah hyperthyroidism dan hati.
4. Wanita yang mengandung.
5. Berumur kurang dari 18 tahun dan melebihi 60 tahun.
6. Mengambil suplemen atau ubat-ubatan yang lain.

Bagaimana Meizitang Botanical Slimming Gels bekerja?
Terdapat beberapa jenis bahan semulajadi yang dimasukkan ke dalam produk ini adalah: -

Xian Xian Cao (Siegesbeckia Loji) - 
tumbuhan ini sering digunakan dalam perubatan Cina untuk membantu dengan insomnia, cepat marah, hati, sakit kepala dan pening kepala.

Ayub Tears - 
Ini adalah jenis rumput yang dikatakan untuk membantu dengan kehilangan berat badan, menurunkan kolesterol, artritis dan ketuat.

Artemisia dracunculua (tarragon atau dragon's-Wort) -
 Ini adalah herba hebat yang dikatakan untuk membantu menenangkan saraf dan berurusan dengan insomnia. Ia juga berkata bahawa tarragon membantu untuk merangsang selera makan dan bertindak sebagai laksatif lembut.

Psyllium Husk -
Tumbuhan ini berasal dari Asia dan benih sering digunakan sebagai julap semulajadi. Anda akan sering melihat ramuan ini dalam produk penurunan berat badan tetapi ia tidak seharusnya mengambil alih jangka panjang. Ia dinasihatkan bahawa Husk Psyllium hanya perlu diambil oleh mereka yang mengalami sembelit dan ia adalah kesan penggunaan jangka panjang tidak dikaji.

Buluh Tembak -
Sudah tentu, makanan kegemaran daripada Panda. Nampaknya ada sedikit maklumat tentang bagaimana pucuk buluh boleh membantu dengan kehilangan berat badan, selain daripada fakta bahawa ia rendah kalori.

Teratai daun - 
daun ini boleh membantu dengan penurunan berat badan kerana sifat diuretik.

Maklumat Info Keselamatan:
- Hanya satu kapsul untuk setiap hari, jangan sekali-kali mengambil lebih dari dos yang dibenarkan.
- Jangan mengambil ubat ini jika sedang mengambil ubat/suplemen yang lain.
- Minum air secukupnya atau makan buah-buahan sekira terasa haus.
- Makan mengikut waktu (terutama sarapan atau makan tengahari). Adalah penting untuk mengekalkan makanan yang seimbang termasuk air kosong dan buah-buahan ketika mengambil Meizitang.
- Jangan meminum minuman beralkohol ketika mengambil Meizitang Botanical Slimming Gels kerana ia boleh meneutralkan keberkesanan proses pelangsingan.

Cara Penyimpanan:
Simpan di tempat yang sejuk, kering dan gelap.

FAQ:
Q: Adakah Meizitang Botanical Slimming Gels selamat?
A: Ya, pelangsing Mezitang selamat. Ia diperbuat daripada ramuan daripada tumbuhan dan tiada kesan sampingan.
Q: Adakah Meizitang Botanical Slimming Gels Halal?
A: Meizitang Botanical Slimming Gels diperbuat daripada tumbuhan dan ianya Halal. Status Halal telah pun disahkan di Indonesia. Pengilang juga mempunyai Sijil Halal.
Q: Adakah pelangsing Meizitang Botanical Slimming Gels berkesan?
A: Meizitang Botanical Slimming Gels sangat baru di Malaysia, tetapi ia telah mendapat nama USA dan Eropah kerana kuasa pelangsingannya yang menakjubkan. Ia juga supplemen pelangsing terlaris di USA.
Q: Apakah yang akan terjadi kepada badan setelah mengambil supplemen ini?
A: Sesetengah pengguna akan berasa kehilangan air, oleh itu anda dinasihatkan untuk mengambil air yang banyak ketika mengambil produk ini. Sesetengahnya tidak berasa apa-apa, sebaliknya selera makan menurun. Walau bagaimanapun, kesan berbeza untuk setiap pengguna. Sila berhenti mengambil supplemen jika terdapat kesan yang mencurigakan.
A: Untuk Meizitang Botanical Slimming Gels 2012, formula baru telah digunakan sebagai bahan pelangsing. Ia mungkin tidak sama seperti Meizitang Botanical Slimming Gels 2011.
Q: Adakah saya perlu berdiet dan menjaga pemakanan?
A: Tidak. Anda dinasihatkan makan 3x sehari (termasuk sarapan), perbanyakkan makan buah-buahan dan minum air sekurangnya 10 gelas sehari


TESTIMONIAL PENGGUNA PRODUK MEIZITANG BOTANICAL SLIMMING GEL :


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler



Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler



Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


Meizitang MSV Botanical Slimming Gels Harga Murah Giler


TESTIMONI 1:
Hai semua , I beli benda ni 4/12/2011 ..and i start makan dlm 6/12/2011 and sgt menakjubkan sebab i dah turun 3kg in 1 week , sangat2 tidak sangka! Badan rasa ringan sangat! dan yg paling penting skali memang tak rasa lapar! Serius! I ambik bagi b4 makan pagi ! and petang2 kalo i lapar i makan buah ja! malam pun sama, xrasa lapar sgt.i cuma makan roti atau pun biskut je ! kadang2 minum air suam banyak2 !! xsabar nak tgk hasil utk 39 hari ni.

TESTIMONI 2:
Suzila Naim: sy mmg dh makan.. dlm 2minggu++ dh turun 5kg.. tp tang perut mmg dh byk turun la... selera makan mmg skt sgt.. tp byk minum air n makan sayur n buah..
Suzila Naim first day makan tu, badan rasa shaking, mual n pitam skt.. kena byk minum air, yg penting breakfast kena amik lepas 1/2jam makan pil ni.. mcm lunch mmg mkn skt sgt.. alas2 perut jer.. tp mmg terasa dahaga n kering tekak.. kena minum 2-3 liter sehari..

TESTIMONI 3
Salam...berkesan la ubt yg ummu li tempoh ari..bru mkn 11 ari dh turun 6kg tau..mcm xcya..dlu mkn jgk pil cmni tp still naek jgk bd

TESTIMONI 4
Nur Afiqah.. dah 9ari dah makan msv,dah trun2kg...hihihi..best2x...

TESTIMONI 5
Red Violin.. mmg terbaek yaaa..i baru makan xsmpi smngu dah trun 3kg(walaupun melantak makan mcm biasa)..haha..badan rasa ringan..
TQ sis

TESTIMONI 6
Nooazah: Hi ..I bought msv from you last week...I dah turun 3 kgs in one week...hubby suka sangat...Saya nak order lagi ...boleh i dapat wholesale harga kalau beli banyak ?


Harga Promosi Meizitang Botanical Slimming Gels
(3 Botol)

RM 100.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos) 
                     

Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Zaudin Saad | Zaudin Template
Copyright © 2015-Sampai Kiamat Hub Kecantikan dan Kesihatan Murah Giler - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Zaudin Template
Proudly powered by Blogger